Geen producten (0)

 

 

 

 

iDEAL

Be

stellen

Bij SALDEN  kun je gemakkelijk en snel online shoppen, 24 uur per dag, zeven dag in de week. Alle bestellingen die je op een werkdag voor 16.00 plaatst, worden dezelfde dag nog verstuurd.

Online bestellen bij SALDEN doe je als volgt:

  1. Kies een artikel, selecteer de maat en kies het aantal
  2. Plaats het artikel in je winkelwagen en klik op ‘afrekenen’
  3. Controleer je bestelling en klik op ‘bestellen’
  4. Vul uw gegevens in of login
  5. Selecteer de gewenste bezorgmethode en betaalwijze
  6. Klik op ‘bestelling plaatsen’ en rond je betaling af

Na het plaatsen van de bestelling ontvang je een orderbevestiging op het opgegeven e-mailadres. Zodra wij de bestelling hebben verzonden ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met een Track&Trace code om je bestelling te kunnen volgen

Bezorgen

SALDEN brengt geen verzendkosten in rekening van af € 50.00 per bestelling  Daarnaast kun je jouw bestelling ook gratis afhalen in een van onze winkels. Wij bezorgen je bestelling op dinsdag t/m zaterdag via PostNL. Alle bestellingen die op een werkdag voor 16.00 uur worden geplaatst, worden de volgende dag bezorgd. Bestellingen geplaatst op zaterdag en zondag worden op dinsdag bezorgd.

Je kunt je bestelling thuis laten bezorgen door PostNL, afhalen bij een PostNL servicepunt of bij de door jouw uitgekozen winkel. Ondanks onze uiterste zorg om alle bestellingen die voor 16.00 zijn geplaatst de volgende dag te leveren, kan het soms voorkomen dat een bestelling een dag later wordt geleverd.

Retourneren

Binnen 14 dagen na ontvangst- of afhaaldatum van je bestelling, kun je deze retour sturen via PostNL of afgeven in een van onze winkels. De kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant. Alle artikelen dien je onbeschadigd en niet gedragen (passen mag natuurlijk wel) retour te sturen in de originele verpakking. Daarnaast dient het artikel voorzien te zijn van alle originele labels en kaartjes.

 

Retour sturen

Retour sturen van een artikel doe je als volgt:

  1. Vul het bijgevoegde retourformulier volledig in
  2. Voeg de artikelen samen met de ingevulde retourformulier in de originele verzenddoos
  3. Plak de retoursticker op de verzenddoos en geef deze af bij een PostNL servicepunt of in een van onze winkels
Retourzendingen zijn voor risico van de klant. SALDEN is niet aansprakelijk voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde items. Vraag bij het postkantoor daarom altijd om een traceercode en bewaar deze goed

Retourvoorwaarden

  1. Artikelen dienen compleet en onbeschadigd te zijn
  2. Artikelen dienen voorzien te zijn van alle originele kaartjes en labels
  3. Artikelen mogen niet gedragen of gebruikt zijn (passen mag natuurlijk wel)
  4. Artikelen dienen binnen 14 dagen na ontvangstdatum retour gestuurd te worden
  5. Vul het retourformulier volledig in
  6. Verzend de artikelen in de originele verpakking

Terugbetaling

Nadat wij de geretourneerde artikelen hebben ontvangen en goedgekeurd maken wij binnen 5 werkdagen het geld over naar je bank

 

De antwoorden op veel vragen kun je hieronder vinden. Heb je andere vragen of opmerkingen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

E-mail:

Telefoon:0251- 23  57 89

BESTELLEN

  1. Hoe plaats ik een bestelling?
    Als je een artikel hebt uitgezocht, kies je de juiste maat en het aantal. Door op de button ‘in winkelwagen te klikken’ plaats je het artikel in het winkelmandje en kun je vervolgens rechts bovenaan kiezen voor ‘afrekenen’ of je kunt eerst nog verder winkelen.
  1. Kan ik mijn bestelling wijzigen?
    Als je een bestelling wilt wijzigen, neem dan contact op met onze klantenservice. Als je bestelling ons magazijn al heeft verlaten (dag van bestellen na 16.00 uur), kun je dit retour sturen met het bijgevoegde retourformulier en een nieuwe bestelling plaatsen voor het gewenste artikel.
  1. Kan ik een bestelling annuleren?
    Ja het is mogelijk om een bestelling te annuleren, indien u dit op de dag van bestellen voor 16.00 doorgeeft aan de klantenservice. Op de dag van bestellen na 16.00 uur heeft je bestelling ons magazijn al verlaten en dien je de bestelling retour te sturen met het bijgevoegde retourformulier.
  1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    Als je een bestelling op werkdagen voor 16.00 uur plaatst, wordt de bestelling de volgende dag bezorgd.
  1. Wat zijn de verzendkosten?
    Voor bestellingen  van af € 50.00 rekenen wij geen verzendkosten.

 

BETALEN

  1. Welke betaalmogelijkheden zijn er?
    Je kunt betalen via iDEAL 
  1. Zijn de prijzen op de site inclusief 21% BTW?
    Ja alle prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW.
  1. Hoe betaal ik als ik een tegoedbon/kortingscode heb?
    Een tegoedbon/kortingscode kun je invullen in het winkelmandje in het veld ‘kortingscode’. De waarde van de tegoedbon/kortingscode wordt dan automatisch verwerkt.
  1. Is mijn betaling beveiligd?
    Ja. Voor de betaling van je bestelling maken wij gebruik van MOLLIE is een van de grootste Nederlandse dienstverleners op het gebied voor het verwerken van online betalingen. Jouw betaling en bankgegevens worden volledig beschermd door de MOLLIE via een beveiligde verbinding.

 

RUILEN & RETOUNEREN

  1. Kan ik een product ruilen of retour sturen?
    Ja als een item niet naar wens is, kun je dit binnen 14 dagen ruilen of retourneren.
  1. Binnen hoeveel dagen moet ik een artikel retour sturen?
    Binnen 14 dagen na ontvangst- of afhaaldatum kun je een bestelling retour sturen.
  1. Wat moet ik doen als ik een artikel retour wil sturen?
    Vul het bijgevoegde retourformulier volledig in, voeg deze met de retour te sturen artikelen in de originele verzenddoos, plak de retoursticker op de doos en geeft het pakket af bij een Post NL servicepunt.
  1. Moet ik betalen voor het retourneren van mijn order?
    De kosten voor de retourzending zijn voor de klant, wij vergoeden de retourkosten niet.

 

ONLINE SHOPPEN

  1. Hoe log ik in/maak ik een account aan?
    Door rechts bovenaan op het rechter icoontje te klikken, kun je inloggen met je e-mailadres en wachtwoord. Indien je voor het eerst een bestelling plaatst, kun je bij het plaatsen van de bestelling er voor kiezen om een account aan te maken, zo kun je eenvoudig je factuur, bestelling en orderhistorie inzien.
  1. Kan ik de kleding passen en het materiaal voelen?
    Ja je kunt de kleding rustig thuis passen in het comfort van je eigen huis. Als een item niet naar wens is, kun je het ruilen of retourneren.
  1. Hoe kan het dat het geleverde artikel een andere kleur heeft dan op mijn beeldscherm?
    De kleur van de afbeeldingen kan worden beïnvloed door je beeldscherminstellingen, hierdoor kunnen wij niet garanderen dat kleuren op je scherm juist worden weergegeven.
  1. Kan een artikel na mijn bestelling toch uitverkocht zijn?
    Helaas komt het soms voor dat het door jouw bestelde artikel gelijktijdig is verkocht. Uiteraard doen wij er alles aan om dit te voorkomen en je het gewenste artikel te leveren.

 5.Over ons

Salden mode Dames & Heren

IS een zaak die ruim 30 jaar bestaat

Gevestiged aan de

WIJKERBAAN 6A

1945 SE BEVERWIJK

Tel 0251- 23 57 89

onze winkel staat voor

Exclusive dames en heren kleding